Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Profesor

9. 8. 2010 22:20
Pražská ODS je naopak chytrá

Například se rozhodli, že nebudou nominovat kandidáta na primátora. Vědí totiž dobře, že žádného ani nebudou potřebovat. V nejlepším případě skončí jako přílepek svého vládního koaličního partnea a budou obsazovat vrátnice. V horším případě v opozici také kandidáta na primátora mít nemusí. Tak proč se zdržovat takovou trapností a hledat někoho alespoň trochu přijatelného. Zvlášť když nikoho nemají a někoho rychle sehnat odjinud by dalo tolik práce. ;-D

0 0
možnosti
B

bear64

9. 8. 2010 23:51
Re: Pražská ODS je naopak chytrá

R^;-D

0 0
možnosti
I

Ivana32

9. 8. 2010 18:52
Mohl by mi někdo

přiblížit, v čem spočívala úchvatnost vystoupení pana Borise Šťastného? Já už ho chvíli pozoruju, ale kromě výrazu baseta na něm nic zajímavého neshledávám:) Ovšem jestli on má být součástí té  personální obměny v ODS, tak je to dost tristní stav.

0 0
možnosti
TB

kostej-nesmrtelny

9. 8. 2010 19:02
Re: Mohl by mi někdo

O tom je právě ten příspěvek... Prostě řečeno jinými slovy.

0 0
možnosti
MP

Martin Procházka

9. 8. 2010 18:44
Kdy?

Ono lze rozpoznat rozdíl?;-D

0 0
možnosti
JP

sedivak

9. 8. 2010 18:35
Článek se mi líbil,

jen bych měl jednu připomínku. To, že KONEČNĚ se Praha rozdělila na víc volebních obvodů, je hrozně fajn. Vždyť - jmenujte mi ještě jeden volební obvod, který obsahuje 1 200 000 obyvatel. To bylo přece zrůdné. A nevím, jestli jste volil v Praze, ale posledně jsme měli kandidátku se zhruba 1200 kandidáty. To aby se čert vyznal. Teď jich budeme mít jen několik set, což je celkem pošušňáníčko... :-)

0 0
možnosti
TB

kostej-nesmrtelny

9. 8. 2010 18:40
Re: Článek se mi líbil,

Já nevím. Opravdu mi to připadalo velice účelové, vždyť v době takových informačních technologií snad není problém si zjistit třeba i nezávislé informace a udělat si trochu objektivnější obrázek... V případě pražské ODS (jsem bývalý volič a stále pravicově smýšlející člověk) je to ovšem dle mého názoru trochu pud sebezáchovy, ale podle lidovéhorčení: I tonoucí se stébla chytá - leč asi marně.

0 0
možnosti
TB

kostej-nesmrtelny

9. 8. 2010 18:35
Re: Oni to mají rozdělené:Rath utrácí za potřebné, pravice za

Jestli jste to ještě nepochopil, autor mluví o současné vládě a ne to, co bylo předtím. A to je dost velký rozdíl. Ale zvyk je železná košile a v tomto případě je každého věc, co si myslí... To komančové a kapustožrouti ovšem nikdy nepochopí...

0 0
možnosti
VH

Stará kára

9. 8. 2010 18:10
Celkem dobré, ale

Zřejmě jste chtěl zmínit dr. Ratha s   j e h o   výhružkou ..  .  Pokud zmiňujete dr. Ratha se   s v o j í   výhružkou, nejspíš mu vyhrožujete.

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1309x
Zaměstnanec....a všechno, co s tím souvisí. Ženatý a s rodinou.

Seznam rubrik